diumenge, de febrer 11

I ja van 33.... anyets





I ja van 33... anyets, ja soc un any més madur, més gran, més vell....en fi aixi es la vida i qui dia passa, any empeny, guanyant experiencia, amics, compartint, passant moments dolços, bones sensacions i aprenent dels errors que un comet a la vida...Benvinguts siguin aquests 33 anyets....
Aqui us deixo unes fotos dels postres, que va portar el meu germa, que treballa com a pastisser, el pastis de xocolata impressionant....Ummmmm!!!! i el meu nom en xocolata, també em va fer molta il.lussió....

5 comentaris:

ivanG ha dit...

Felicitats per la fita!!
I a continuar disfrutant per molts anys!!

ramon ha dit...

eiii moltes felicitats....!!!!!
pensa que aixó no es res jajajaja.

Endevant i per molts anys.

Anònim ha dit...

Madre mia, Madre mia !! Aixo si que es un pastissss !! Jo avui m he fet un perolo de llenties, pero no se com m ho faig que cada cop em queden pitjor !

Ja se sap quan i on podrem anar a esquiar ?? Quina kk aquest any !

Aman

Pekas ha dit...

MOLTES FELICITATS... !!!! (nunca es tarde si la dicha es buena...)

Salut i muntanyes..!!!!!!!!!!

Ana ha dit...

Feliz cumpleaños....mmm....qué rica torta de chocolate..!
Me antojaron.
Saludos.